با توجه به حجم زياد اعضاي خبرنامه، لطفا در صورت امکان از آدرس غير از Yahoo استفاده کنيد.
اگر از سرويس Yahoo Mail استفاده مي کنيد، حتما پوشه Spam را مشاهده کنيد. شايد نامه هاي ارسالي توسط خبرنامه «بانک ديتا» به پوشه Bulk ارجاع شوند.

آدرس Email :

معرفی تلفنبانک ها

Bank Melli
صفحه اول > معرفی تلفنبانک ها > بانک ملي >
معرفی تلفنبانک ملی
بانک ملی ایران به منظور رفاه حال مشتریان محترم در جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب ، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری اقدام به راه اندازی سیستم تلفنبانک نمود.

شماره تلفن هاي  2784 و 09622 جهت اطلاع از مانده حساب ‏‎- سه گردش آخر حساب متمرکز وجهت پرداخت قبوض خدماتی مشتریانی که حساب سیبا دارند تعبیه شده است .

ضمنا خاطر نشان مي سازد اين شماره ها  بصورت شبانه روزی هر دو خدمت بالا را تواما به مشتریان محترم عرضه می نماید.

مشتریان  محترم جهت استفاده از سامانه تلفنبانک بانک ملی ایران باید در وهله اول با مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه تغییر رمز- انتخاب رمز دوم ، برای خود یک کد 5 رقمی را به عنوان رمز دوم تعریف نمایند .

در استفاده از سامانه تلفنبانک داشتن رمز دوم کارت الزامی می باشد.
 خدمات ارائه شده
با وارد نمودن شماره حساب و رمز حساب:
    ● دريافت موجودي حساب در لحظه
    ● اطلاع از سه گردش آخر حساب
    ● دريافت صورت حساب از طريق نمابر
    ● تغيير رمز حساب
    ● اطلاع از آخرين وضعيت چك مورد نظر

و با وارد نمودن شماره كارت و رمز دوم كارت
● دريافت موجودي حساب در لحظه
● اطلاع از سه گردش آخر حساب
● دريافت صورت حساب از طريق نمابر
● اعلام مفقودي كارت
● اعلام رمز حساب

از جمله اقدامات قابل استفاده در اين سيستم مي باشند.

 
 تلفنبانك غير متمركز

جهت استفاده از اين سرويس دارنده حساب غير متمركز ، مي تواند با مراجعه به شعبه افتتاح كننده حساب ، با دريافت رمز حساب خود و همچنين شماره تلفن شعبه مربوطه، امكان دريافت مانده حساب، سه گردش آخر حساب و همچنين صورتحساب از طريق نمابر را دارا باشد .
اين سرويس انواع حسابهاي غير متمركز شامل جاري- پس انداز و سپرده كوتاه مدت را پوشش مي دهد.
 
تبليغات