معرفي بانک ها و موسسات مالي
Bank Day
• حضور در حوزه بانکداری خرد با رویکرد خاص در گسترش شعب و ایجاد مرکز ارائه خدمات الکترونیکی و نمایندگی ها تا پایان برنامه اول استراتژیک بانک
• حضور پیشتازانه، متمایز و منحصر به فرد در حوزه بانکداری اختصاصی و سرمایه گذاری با توجه به توانمندیهای موجود رقبا و خلا بازار از طریق به کارگیری ساز و کار ايجاد نهادهای موثر و متناسب و با نگرش ایجاد موسسه مالی مادر تخصصی
• گسترش بانکداری مجازی مبتنی بر فناوری نوین بانکداری الکترونیکی و استفاده از ابزارهای پول و پرداخت الکترونیکی بعنوان بستر اصلی خدمت رسانی به مشتریان
• ارائه خدمات بانکداری بین المللی و ارزی و کسب سهم مناسبی از بازار مربوط در شبکه بانکی کشور با بهره گیری از فرصت های نهفته در فضای بحران اقتصاد جهانی و بازار هاي پول و سرمایه در منطقه
• اعمال ساز و کارهای مدیریت کیفیت و هزینه با رویکرد توام کاهش هزینه خدمات و محصولات برای مشتریان و افزایش سودآوری برای سهامداران
• ايجاد مزیت نسبی برای بانک دی در زمینه ارزش آفريني براي سهامداران با استقرار نظام حاکمیت شرکتی و به ویژه مدیریت و کنترل ریسک اعتباری از آغاز تشکیل بانک
• تلاش برای جذب بخشي از سرمایه های خارج از کشور از طريق تبدیل تهدید ناشي از بحرانهای اقتصادی جهانی و منطقه ای به فرصت سرمایه گذاری در بانک دی
• اعتمادسازی و ایجاد شهرت و اعتبار خاص و برجسته برای بانک در اذهان جامعه، مشتریان و سهامداران
• استفاده از فنون نوین بازاریابی خدمات بانکی با تکیه بر بازاریابی ارزش محور و رابطه مدار جهت دستیابی به سهم مناسب از تجهیز منابع، تسهیلات، خدمات بانکداری الکترونیکی و فعالیت های ارزی در بازار بانکی
• ترویج تفکر شعبه-محور با تاکید بر مولفه اصلاح و بهبود رفتار با مشتریان و ارزش آفرینی برای آنها به منظور ایجاد مزیت رقابتی پايدار