با توجه به حجم زياد اعضاي خبرنامه، لطفا در صورت امکان از آدرس غير از Yahoo استفاده کنيد.
اگر از سرويس Yahoo Mail استفاده مي کنيد، حتما پوشه Spam را مشاهده کنيد. شايد نامه هاي ارسالي توسط خبرنامه «بانک ديتا» به پوشه Bulk ارجاع شوند.

آدرس Email :

موبایل بانک و SMS بانک

Bank Saderat
صفحه اول > موبایل بانک و SMS بانک > بانک صادرات >
سرويسهاي دو طرفه همراه بانک صادرات

با انتخاب اولين منوي اصلي (منوي سرويس‌ها) گزينه‌هاي "مانده حساب" ، "صورتحساب" ، "انتقال وجه بين حسابهاي خود" ، "انتقال وجه به ديگران" ، "استعلام چك" ، "پرداخت قبض" ، "خريد شارژ سيم کارت اعتباري" و "دريافت اطلاعات شارژ سيم کارت" در اختيار شما قرار مي‌گيرند (شکل شماره 1).





مانده حساب

براي دريافت موجودي فعلي حساب مورد نظر استفاده مي‌شود. کادر بالايي ، شماره حساب پيش فرض را نمايش مي‌دهد و کادر پايين نيز محل ورود رمز حساب مي‌باشد (شکل شماره 2).





توجه :

در صورتيکه بيش از يک حساب در سيستم همراه بانک ثبت کرده باشيد و مانده حساب ديگر خود (حسابي که بعنوان پيش فرض ثبت نشده است) را بخواهيد کافيست کادر شماره حساب را باز نموده و از ليست حسابهاي خود حساب مورد نظر را برگزينيد (شکل شماره 3).





با ارسال پيام و در صورت صحيح بودن اطلاعات وارد شده پيامي حاوي موجودي حساب مورد نظر دريافت خواهيد نمود.



صورتحساب (Mini statement)

طريقه کار با اين قسمت مشابه دريافت مانده حساب ‌مي‌باشد (شکل شماره 4)





انتقال وجه بين حسابهاي خود

در اين سرويس ، انتقال وجه تنها بين حسابهاي خود شخص امکانپذير مي‌باشد. نحوه کاربرد اين قسمت مشابه گزينه‌هاي قبلي بوده و تفاوت آن کادر حساب مقصد (براي تعيين شماره حساب مقصد 13 رقمي) و کادر مبلغ انتقال مي‌باشد (شکل شماره 5).

توجه :

منظور از حسابهاي يک شخص ، حسابهايي مي‌باشد که داراي تعريف مشتري يکسان هستند.

 





انتقال وجه به حساب سپهری دیگران

در اين سرويس ، انتقال وجه به حسابهاي سپهري اشخاص ديگر با سقف محدود امکانپذير مي‌باشد. اين سرويس دو مرحله‌اي مي‌باشد. بدين صورت که در مرحله اول حساب مبدا ، رمز حساب ، حساب مقصد و مبلغ انتقال مشخص مي‌گردد (شکل شماره 6). با ارسال درخواست انتقال ، پاسخي مبني بر مراجعه مجدد به گزينه انتقال وجه به حساب ديگران دريافت مي‌نماييد. با مراجعه به اين قسمت (مرحله دوم) حساب مبدا و مقصد ، نام صاحب حساب مقصد و نيز مبلغ انتقال به شما اعلام مي‌گردد که در صورت اطمينان از صحت اين موارد و تمايل به تکميل عمل انتقال وجه ، رمز حساب خود را مجدداً وارد نموده و درخواست خود را ارسال نماييد (شکل شماره 7) در پاسخ ، سيستم پيامي حاوي شماره حسابهاي مبدا و مقصد ، شماره پيگيري و مانده حساب مبدا را به شما اعلام مي‌نمايد.انتقال وجه به حساب ديگران طريقه کار با اين قسمت مشابه دريافت مانده حساب ‌مي‌باشد



براي انصراف از انتقال و بازگشت سرويس انتقال وجه به حالت اوليه ، بر حسب نوع گوشي ، دکمه منو يا بيشتر (More) را انتخاب نموده و "لغو انتقال وجه" را انتخاب نماييد.



استعلام چک

نحوه کاربرد اين قسمت نيز همانند منوهاي بالا بوده و تنها تفاوت آن کادر شماره سريال چک مي‌باشد که در آن شماره سريال 9 رقمي چک مورد نظر درج مي‌گردد (شکل شماره 8).
با ارسال درخواست ، سيستم وضعيت نهايي چک را با پيامي به شما اعلام مي‌نمايد. در صورتيکه در اين سيستم حساب جاري ثبت نکرده باشيد با انتخاب اين گزينه با پيام "حساب جاري ثبت نشده است" مواجه خواهيد شد.

توجه :

شماره چک بايد بطور کامل و بدون در نظر گرفتن مميز درج گردد. براي مثال سريال چک به شماره 574634/292 را بصورت 292574634 درج نماييد.

 





پرداخت قبض

کليه دارندگان کارت بانکهاي عضو شتاب با قابليت فعال سازي رمز دوم کارت ، بدون نياز به ثبت نام و به روش زير مي‌توانند قبوض خدماتي ( آب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت و همراه و ... ) داراي شناسه‌هاي قبض و پرداخت خود را از طريق اين سيستم پرداخت نمايند.
جهت پرداخت قبوض خدماتي گزينه "پرداخت قبض" را از منوي "سرويس‌ها" انتخاب نماييد. در مرحله اول شماره کارت ، شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد نماييد (شکل شماره 9).
پس از انتخاب دکمه ارسال ، نوع و مبلغ قبض توسط سيستم شناسايي شده و با پيامي از شما خواسته مي‌شود تا جهت پرداخت نهايي ، مجدداً به منوي "پرداخت قبض" مراجعه نماييد. پس از آن در صورت صحت اطلاعات قبض و تمايل به پرداخت بهاي آن (مرحله دوم) با مراجعه به منوي پرداخت قبض ، رمز دوم کارت را وارد نماييد (شکل شماره 10).





با ارسال رمز دوم کارت ، قبض شما توسط سيستم پرداخت شده و شماره پيگيري بوسيله پيام به شما اعلام مي‌گردد (شکل شماره 11) همچنين براي انصراف از پرداخت و بازگشت سرويس پرداخت قبض به حالت اوليه ، بر حسب نوع گوشي ، دکمه منو يا بيشتر (More) را انتخاب نموده و "لغو پرداخت قبض" را انتخاب نماييد (شکل شماره 12).





خريد شارژ سيم کارت اعتباري

کليه دارندگان کارت بانکهاي عضو شتاب با قابليت فعالسازي رمز دوم کارت ، بدون نياز به ثبت نام و به روش زير مي‌توانند براي سيم کارتهاي اعتباري تاليا و ايرانسل خود را از طريق اين سيستم شارژ خريداري نمايند. طريقه اقدام بدين صورت است که از کادر اول و دوم نوع سيم کارت و مبلغ شارژ را تعيين و در کادر سوم و چهارم نيز شماره و رمز دوم کارت درج مي‌گردد (شکل شماره 13).





با ارسال درخواست ، سيستم پيامي حاوي رمز شارژ به کاربر ارسال مي‌نمايد (شکل شماره 14) که با درج آن در گوشي مطابق با دستورالعمل شارژ هر اپراتور ، سيم کارت شارژ مي‌گردد. چنانچه با انجام اين موارد سيم کارت شما شارژ نگرديد، بر حسب مورد با امداد مشتریان ایرانسل به شماره 09351400000 و یا امداد مشتریان تالیا به شماره 8173-012 تماس حاصل فرمایید.





اطلاعات سه شارژ آخر

چنانچه مشتري پيام حاوي رمز شارژ را دريافت ننمايد ، با استفاده از اين گزينه مي‌تواند از سه رمز شارژ آخر خريداري شده توسط سيم کارت خود مطلع گردد.


تبليغات