hamchap.ir

با توجه به حجم زياد اعضاي خبرنامه، لطفا در صورت امکان از آدرس غير از Yahoo استفاده کنيد.
اگر از سرويس Yahoo Mail استفاده مي کنيد، حتما پوشه Spam را مشاهده کنيد. شايد نامه هاي ارسالي توسط خبرنامه «بانک ديتا» به پوشه Bulk ارجاع شوند.

آدرس Email :

موبایل بانک و SMS بانک

Bank Mellat

جهت تسهیل در استفاده از سامانه بانکداری از طریق sms ، اقدامات لازم جهت طراحی و تولید نرم افزاری تحت زبان برنامه نویسی جاوا (Java) ویژه تلفن همراه صورت پذیرفت که متقاضیان با استفاده از آن قادر می باشند، خدمات متنوعی دریافت نمایند.

نحوه دریافت خدمت:

متقاضی با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب خود و تکمیل فرم خدمات همراه بانک ، نسبت به فعال سازی این خدمت اقدام و پاکت محتوی رمز مربوطه را از متصدی ذیربط دریافت می نماید.
به هنگام درخواست خدمات همراه بانک ملت متقاضی می بایست انواع خدمات مورد نیاز خود (نظیر پرداخت قبض، تائید مبلغ چک، صدور حواله و ...) را در فرم تقاضای خدمت مورد بحث انتخاب نماید.
شایان ذکر است جهت رعایت مسائل امنیتی زمان فعال سازی این خدمت حداقل 24 ساعت پس از دریافت رمز همراه بانک ملت از شعبه افتتاح کننده حساب می باشد.
همچنین شماره مرکز ارتباط این سامانه 30007502 می باشد.

نحوه دریافت و نصب نرم افزار:
پس از دریافت رمز خدمت همراه بانک ملت از شعبه افتتاح کننده حساب ، متقاضی می بایست با مراجعه به نشانی: https://ebanking.bankmellat.ir/mobile نسبت به دریافت نرم افزار همراه بانک ملت و انتقال آن به گوشی تلفن همراه خود و سپس نصب آن اقدام نماید.

ویژگیهای این خدمت:
- انتقال و حواله وجه فی مابین حسابهای الکترونیک خود و دیگران.
- تائید مبلغ چک.
- بروز رسانی حسابهای الکترونیکی صاحب حساب به نحویکه شماره و نوع هر حساب به تفکیک نمایش داده می شود.
- ارائه خدمات مرتبط با مانده و سه گردش آخر.
- پرداخت قبوض.
- بایگانی (آرشیو) پیامهای دریافت شده و رسید مرتبط با حواله های ارسالی در سیستم.

بانکداری الکترونیکی از طریق پیامک بانک (sms):

بمنظور ارائه خدمات متنوع به مشتریان گرامی ، بانک ملت از سال 1382 اقدامات لازم جت ارائه خدمت بانکداری از طریق پیامک (sms) را برای دارندگان هر یک از حسابهای الکترونیک ، طراحی و پیاده سازی نمود.

بر این اساس متقاضیان می توانند با استفاده از تلفن همراه عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.

نحوه دریافت خدمت:
در این خصوص مشتری می تواند پس از مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب الکترونیک و تکمیل نمونه درخواست استفاده از خدمات ویژه تلفن همراه (SMS)، پاکت رمز عبور خود را دریافت نماید. پس از انجام اقدامات فوق خدمت مورد نظر حداکثر تا پایان همان روز با ارسال پیام خوش آمد گویی جهت مشترکین امکان پذیر می باشد.

خدمات ویژه حساب الکترونیک از طریق پیام کوتاه تلفن همراه:
*دریافت مانده.

*پرداخت قبوض.
*اعلام وضعیت سند و گردش بخصوص.
*دریافت سه گردش آخر حساب.
*اعلام چک برگشتی.
* استعلام وضعیت چک
*اطلاعات کارت غیر متمرکز
*غیر‌فعال نمودن اکسس کارت

تبليغات