با توجه به حجم زياد اعضاي خبرنامه، لطفا در صورت امکان از آدرس غير از Yahoo استفاده کنيد.
اگر از سرويس Yahoo Mail استفاده مي کنيد، حتما پوشه Spam را مشاهده کنيد. شايد نامه هاي ارسالي توسط خبرنامه «بانک ديتا» به پوشه Bulk ارجاع شوند.

آدرس Email :

معرفي اينترنت بانک ها

Bank Sepah
صفحه اول > معرفي اينترنت بانک ها > بانک سپه >
سامانه خدمات اينترنتي بانک سپه
در راستای ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک، بانک سپه سامانه خدمات اینترنتی را برای مشتریان خود راه‌اندازی نموده است. در این سیستم دارندگان حساب‌های جاری طلایی و عابربانک (که در آینده به سایر حساب‌ها نیز تعمیم خواهد یافت) خدماتی شامل مشاهده مانده حساب، انتقال وجه به حساب‌های عابربانک و جاری طلایی (خود و سایرین) و پرداخت قبوض آبونمان (آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه) را در محیطی امن دریافت می‌نمایند. در آینده امکان خرید کالاها و خدمات نیز از طریق درگاه یاد شده برقرار خواهد شد. دارندگان حساب‌های مذکور برای استفاده از این خدمات می‌توانند به یکی از شعب بانک سپه مراجعه و ضمن تکمیل فرم‌ها و تعهدنامه مربوطه، راهنمایی‌های لازم را دریافت دارند.
     مشتریانی که مایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و بانکداری همراه بانک سپه می باشند برای دریافت رمز اول و دوم اینترنتی حساب متمرکز خود می بایست اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خود به نزدیکترین شعبه متصل به شبکه پاس مراجعه و درخواست خود را ارائه نمایند. پس از ارائه درخواست توسط مشتری، رمز ورود به صفحه شخصی در پاکت دربسته به مشتری تحویل و رمز دوم (مربوط به انتقال وجه و پرداخت اینترنتی قبوض) حداکثر ظرف 24 ساعت از طریق پیامک (SMS) برای وی ارسال خواهد داشت.
     در ضمن شماره تلفن بانک Real-Time سامانه جدید خدمات الکترونیک بانک سپه به شماره 64058 - 021 با داشتن رمز اول سامانه خدمات الکترونیک  حسابهای متمرکز بانک سپه در دسترس شما می باشد.
 
    ایمیل دایره اینترنت بانک :  info@ebanksepah.ir
 
 
  مشاهده راهنمای آزموشی اینترنت بانک راهنمای آموزشی سامانه اینترنت بانک
 
تبليغات