مشتريان در سيستم بانکداري اينترنتي به دو گروه حقيقي وحقوقي تقسيم
ميشوند و بايد براي عضويت در اين سيستم به نوع مشتري خود توجه نمايند.
مراحل عضويت براي اشخاص حقيقي :
- پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به تاريخ تولد ، شماره حساب ، شماره
مشتري و شماره شناسنامه ، کد کاربري 7 حرفي ( حرفي ، عددي يا ترکيب هر دو)
انتخابي خود را وارد نمايند.
تذکر مهم : شماره حساب وشماره
مشتري بايستي بطور کامل وارد شوند بدين معني که اگر قبل از اعداد يک يا
چند صفر وجود دارد ، آنها را نيز بايد وارد نماييد. تذکر مهم : سيستم استفاده از 7 حرف انتخابي شما يک کد کاربري 10 حرفي توليد و به شماه اختصاص خواهد داد . - رمز عبور خود را باتوجه به موارد داخل پرانتز ذيل آن انتخاب نموده و
در قسمت مربوط به آن وارد کرده و درقسمت ورود مجدد نيز عيناٌ وارد نماييد.
تذکر مهم :
رمز عبور خود را کاملاٌ محرمانه تلقي نموده واز فاش کردن آن به سايرين
اکيداٌ خودداري فرماييد. اين رمز براي پيگيريهاي آتي مشتري است وبراي ورود
به سايت به کار نميرود . - کليد انتخاب شعبه را فشار دهيد تا صفحه مربوط به فهرست شعب ظاهر گردد
. ازفهرست مذکور ، شعبه مورد نظر خود را ( شعبه افتتاح کننده حساب) براي
مراجع بمنظور احراز هويت حضوري و دريافت دستگاه رمز ياب ( OTP) و عقد
قرارداد مربوطه ، انتخاب نماييد.
- عبارات وارد شده در تصوير را در جاي مربوطه وارد و کليد تاييد را فشار دهيد .
- شماره پيگيري و کد کاربري 10 حرفي تابيد شده توسط سيستم را يادداشت نماييد.
تذکر مهم : در
حفظ ونگهداري اطلاعات شماره پيگيري و کد کاربري 10 حرفي کاملاٌ دقت نماييد
، در صورت از دست رفتن اين اطلاعات امکان فعال سازي مشتري و استفاده شما
از سيستم وجود نخواهد داشت .
تذکر مهم : کد کاربري 10 حرفي ارائه شده توسط سيستم را کاملاً محرمانه تلقي نموده و از فاش کردن آن نزد ديگران اکيداً خودداري فرماييد. - جهت احراز هويت به شعبهاي که در بند 3 ( شعبه افتتاح کننده حساب )
انتخاب نمودهايد مراجعه وشماره پيگيري خود را به مسئول مربوطه ارائه و
فرم را تکميل نموده ، دستگاه رمز ياب خود را دريافت نماييد.
- پس از يک روز کاري شما ميتوانيد با استفاده از کد کاربري 10 حرفي
ودستگاه رمز ياب دريافتي از شعبه به سيستم بانکداري اينترنتي وارد شده و
از امکانات آن استفاده نماييد.
مراحل عضويت براي اشخاص حقوقي :
مشتريان حقوقي نيز مانند مشتريان حقيقي تمامي مراحل بالا را پس از وارد
کردن مشخصات مشتري حقوقي بايستي طي نمايند ودرهنگام مراجعه به شعبه مربوطه
علاوه بر شماره پيگيري ، معرفي نامه رسمي از موسسه مربوطه جهت تحويل
دستگاه رمز ياب ، ضروري ميباشد.
درخواست عضويت :
با استفاده از اين گزينه ميتوانيد جهت عضو شدن در سيستم بانکداري اينترنتي اقدام نمائيد .
درخواست دستگاه رمز ياب جديد :
با استفاده از اين گزينه چنانچه دستگاه رمز ياب شما مفقود ، خراب يا سرقت شده باشد ، درخواست دستگاه رمزياب جديد بنمائيد.
امکان غير فعال نمودن شناسه مشتري :
چنانچه بخواهيد براي مدتي شناسه مشتري خود را غير فعال نمائيد ، با
استفاده از اين گزينه ميتواند درخواست خود را به بانک اعلام نمائيد.
همچنين اگر در هنگام ورود به سيستم 3 بار رمز خود را اشتباه وارد کرده باشيد سيستم بصورت اتوماتيک شناسه شما را غير فعال مينمايد.
درخواست فعال سازي شناسه مشتري :
چنانچه يکي از مواردي که در بند قبل ذکر شد اتفاق افتاده باشد با
استفاده از اين گزينه ميتوانيد درخواست فعال شدن شناسه مشتري خود را به
بانک اعلام نمائيد.
درصورت بروز هر نوع اشکال و يا داشتن
سوال ميتوانيد با شماره تلفنهای 66706035 يا66739861 و همچنين شماره
تلفنهاي امداد مشتريان( 66739766) تماس حاصل فرمائيد.