معرفي بانک ها و موسسات مالي
Moassese Etebari Samen Ol Aemeh
منشور اخلاقی تعاونی اعتبار ثامن الائمه (ع)
1- مراجعه مردم به خود را نعمتی بزرگ می دانیم و همواره منتظر و پذیرای مراجعه کنندگان هستیم تا با خدمت به آنان به وظیفه انسانی و الهی خود عمل کرده باشیم .
2- همواره خود را در جایگاه مراجعه کنندگان قرار می دهیم و با توجه به قوانین و مقررات تعاونی و همفکری با ایشان سعی خواهیم کرد رضایت آنان را تامین کنیم .
3- همواره با خلق خوش و رعایت عدالت و انصاف با همکاران و مراجعه کنندگان رفتار نموده و از این راه موفقیت خود را تضمین می نماییم .
4- ما بر آنیم که صداقتمان را با گفتار و کردارمان بر شما نمایان کنیم ، باشد که مقبول افتد و در نظر آید .
5- عنوان نمودن "رضایت مشتری" از جانب ما تنها بیان یک کلام زیبا نمی باشد ، بلکه تلاش و تفکر بر آن و پیشی گرفتن از حد انتظارات ، هدف ماست .
6- براین باوریم ، رضایت مشتری تنها زمانی مفهوم خواهد داشت که او در قلب خویش از ارائه خدمات ما راضی و درفکر خویش در پی زمانی دیگر برای دیدار مجدد با ما باشد .
7- ما بزرگی را در طویل بودن ساختار و پیکره سازمان خویش نمی دانیم بلکه بزرگی را در همراه بودن با کلیه مشتریان خویش می دانیم .
8- زمان شناسی و حضور به موقع در محل کار را یک اصل می دانیم و تدابیری می اندیشیم که در صورت عدم حضور هر یک از ما ، کار مراجعه کنندگان به درستی انجام شود .
9- به نظم و آراستگی خود ومحیط کار که می تواند موجب افزایش کارایی ، عزت نفس ، احترام و نشاط گردد اهمیت ویژه ای قائلیم .
10- کار مراجعه کنندگان را با دقت در اسرع وقت و بدون انتظار خاصی انجام می دهیم زیرا این حق آنها وظیفه ماست و همواره اطلاعات و توضیحات لازم و کافی را برای انجام بهتر امور در اختیار مراجعه کنندگان و همکاران قرار خواهیم داد .
11- نهایت تلاش خود را به کار خواهیم برد تا با بهره گیری از اصول امانت داری از اموال ، سپرده ها و وجوه مشتریان حفاظت نماییم و با تکیه بر شاخصه بهره وری در جهت تحقق اهداف مطلوبتر تعاونی و مشتری گام برداریم .
12- مراجعین میهمانانی هستند که ما همواره دوست داریم در تمام مراحل زندگی برایشان میزبانی کنیم