با توجه به حجم زياد اعضاي خبرنامه، لطفا در صورت امکان از آدرس غير از Yahoo استفاده کنيد.
اگر از سرويس Yahoo Mail استفاده مي کنيد، حتما پوشه Spam را مشاهده کنيد. شايد نامه هاي ارسالي توسط خبرنامه «بانک ديتا» به پوشه Bulk ارجاع شوند.

آدرس Email :

ارسال شده در 20 خرداد 1389 - ساعت 11:31 - 572 بازديد

بانک پست بانک >
پاسخگويي به 6/11 هزار تماس توسط ارتباطات مردمي پست‌بانک ايران

به گزارش شبکه مرجع اطلاعات بانکي «بانک ديتا»، واحد ارتباطات مردمي اداره‌کل روابط‌عمومي پست‌بانک ايران در سال 88 به 11 هزار و 694 تماس مشتريان و مردم پاسخگويي کرده است.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومي پست‌بانک ايران: اين تماس‌ها که که به صورت تلفني، حضوري، مکتوب و پست الکترونيکي بوده ، نسبت به سال قبل از آن 64 درصد رشد داشته است. براساس تحليل ارتباطات مردمي پست‌بانک در سال گذشته، تماس‌هاي حاصل از آن از نظر محتوا شامل: اطلاع‌رساني با 4/93 درصداز کل تماس‌ها بيشترين تعداد را به خود اختصاص داده است. همچنين پيشنهادهاي ارائه شده به بانک نيز با 3/3 درصد از کل تماس‌ها رتبه دوم را به خود اختصاص داده و سومين گروه از تماس ها مربوط به انتقادات و شکايات با 2/3 درصد را تشيکل مي‌دهد. شاخص‌هاي آماري فوق نشاندهنده رويکرد مطلوب مردم و مشتريان به بهره‌مندي از خدمات متنوع پست‌بانک ايران و ارتقاء جايگاه و نقش بانک در مراودات مالي و بانکي آنهاست که مشوق خوبي براي مديران و دست‌اندکاران آن محسوب مي‌شود.

ديدگاه خود را در مورد اين خبر بنويسيد»
لطفا قسمت نام و متن ديدگاه را به صورت فارسي وارد کنيد.
نظراتي که با حروف لاتين و غيرفارسي نوشته شده باشند تاييد نخواهند شد.
نام شما (اجباري)
آدرس Email (اختياري)
متن ديدگاه (اجباري)
کد امنيتي
تکرار کد بالا
تبليغات