با توجه به حجم زياد اعضاي خبرنامه، لطفا در صورت امکان از آدرس غير از Yahoo استفاده کنيد.
اگر از سرويس Yahoo Mail استفاده مي کنيد، حتما پوشه Spam را مشاهده کنيد. شايد نامه هاي ارسالي توسط خبرنامه «بانک ديتا» به پوشه Bulk ارجاع شوند.

آدرس Email :

ارسال شده در 29 تير 1389 - ساعت 11:20 - 691 بازديد

بانک پست بانک >
سامانه تلفنبانک و بانکداري همراه پست‌بانک ايران با حضور وزير ارتباطات افتتاح شد

به گزارش شبکه مرجع اطلاعات بانکي «بانک ديتا»، سامانه تلفنبانک و بانکداري همراه پست‌بانک ايران طي مراسمي با حضور مهندس تقي‌پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
به گزارش روابط‌عمومي پست‌بانک ايران: دراين مراسم که با حضور آقايان مهندس خواجه‌پور معاون حقوقي و امور مجلس، مهندس رياضي معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي ، عالي ديانت رييس مرکز بازرسي، ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات و مهندس سعيدي مدير کل دفتروزارتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ، مهندس مهديون ‌مديرعامل شرکت فناوري اطلاعات و مديرعامل و هيأت مديره و جمعي از مديران ستادي پست‌بانک ايران حضور داشتند ، مهندس تقي‌پور ضمن ابراز خرسندي از ابتکار بانک درراه‌اندازي سامانه تلفنباک و بانکداري همراه گفت: اميدوارم اين سامانه ها براي هموطنان در اقصي‌نقاط کشور زمينه ارائه مؤثر خدمات بانکداري الکترونيکي را فراهم نمايد. وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار داشت: تلاش مجموعه کارکنان پست‌بانک در زمينه ساماندهي ارتباط با مشتري و عرضه بهينه خدمات نوين قابل تقدير است و اين سامانه ‌ها مي تواند زمينه خوبي براي کاهش مراجعات و تردد هموطنان براي دريافت خدمات بانکي به صورت حضوري باشد. دراين مراسم دکتر محمود افضلي رييس هيأت مديره و مديرعامل پست‌بانک ايران نيز گفت: سامانه تلفنبانک ،مرکز مديريت ارتباطات با مشتري است که علاوه بر مديريت ارتباطي و اطلاعاتي مشتريان، زمينه ارائه خدمات بانکي غير حضوري را فراهم مي نمايد. مديرعامل پست‌بانک ايران افزود: اطلاع از سه گردش آخر حساب، پرداخت هزينه قبوض خدماتي، اعلام موجودي حساب، جابجايي پول بين حساب‌ها، دريافت صورتحساب از طريق فکس و تغيير رمز از خدماتي است که اين سامانه به مشتريان به صورت تلفني انجام مي دهد. رييس هيأت مديره پست‌بانک ايران اضافه کرد: همچنين از طريق تلفنبانک مي‌توان نسبت به اطلاع‌رساني به مشتريان در زمينه‌هاي خدمات، شعب و ثبت پيشنهادات و انتقادات و پاسخگويي به سئولات و شکايات آنها اقدام کرد و از طريق شماره رايگان 09604 قابل دسترسي است. در ادامه مهندس قاسمي‌پناه رييس اداره‌کل راهبري و پشتيباني فني سيستم‌ها و مجري تلفنبانک پست بانک ايران نيز ضمن تشريح ساز و کار و فعاليت تلفنبانک گفت: از طريق اين سامانه ما مي توانيم محتوا، تعداد تراکنش تماس‌ها و تعداد و کيفيت خدمات را به صورت لحظه‌اي و زنده مانيتور نماييم. وي افزود: سامانه تلفنبانک پست‌بانک ايران نسبت به ساير سامانه‌هاي مشابه از جامعيت بيشتري برخوردار است و امکان پشتيباني فني در داخل سازمان و ارائه خدمات به مشتريان و ثبت تماس‌‌هاي آنها را دارا مي باشد. در ادامه اين مراسم مهندس تقي‌پور و هيأت همراه از سايت مرکزي پست‌بانک ايران بازديد کردند.

ديدگاه خود را در مورد اين خبر بنويسيد»
لطفا قسمت نام و متن ديدگاه را به صورت فارسي وارد کنيد.
نظراتي که با حروف لاتين و غيرفارسي نوشته شده باشند تاييد نخواهند شد.
نام شما (اجباري)
آدرس Email (اختياري)
متن ديدگاه (اجباري)
کد امنيتي
تکرار کد بالا
تبليغات