با توجه به حجم زياد اعضاي خبرنامه، لطفا در صورت امکان از آدرس غير از Yahoo استفاده کنيد.
اگر از سرويس Yahoo Mail استفاده مي کنيد، حتما پوشه Spam را مشاهده کنيد. شايد نامه هاي ارسالي توسط خبرنامه «بانک ديتا» به پوشه Bulk ارجاع شوند.

آدرس Email :

ارسال شده در 4 مرداد 1389 - ساعت 22:12 - 767 بازديد

بانک سپه >
دکتر قنبري خبر داد: رشد 17 درصدي منابع بانک سپه در سال گذشته

به گزارش شبکه مرجع اطلاعات بانکي «بانک ديتا»، مدير عامل بانک سپه از رشد 17 درصدي جذب منابع اين بانک در سال گذشته خبر داد دکتر حسنعلي قنبري مدير عامل بانک سپه در گردهمايي مديران ارشد اين بانک با بيان اينکه نمي توان نقش و فعاليت بانک در بخش بازار سرمايه را ناديده گرفت، اظهار داشت: ارزش و رتبه شرکت سرمايه گذاري اميد بانک سپه به تنهايي بالاتر از کل رتبه بسياري از شرکتهاي بزرگ در بورس است.
وي با بيان اينکه در بخش جذب منابع، بانک سپه طي سال گذشته رشد 17 درصدي را تجربه کرد گفت: اين رشد علي رغم تحريمهاي بين المللي عليه بانک حاصل شد که بيانگر تلاش و عملکرد بسيار مناسب همکاران در تمام بخشها است.
دکتر قنبري رشد مانده سپرده هاي موثر بانک در سال گذشته را نزديک 20 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: آمار و شاخصها نشان مي دهد سال گذشته در بخش سپرده هاي ارزان قيمت بانک رشد 19 درصدي را تجربه کرد.
وي رشد سپرده هاي گران قيمت بانک در سال 88 را بيش از 8/20 درصد عنوان کرد و گفت: با توجه به هزينه بالاي سپرده هاي مدت دار و گران قيمت بايد به سمت جذب سپرده هاي ارزان قيمت برويم.
وي نرخ رشد سپرده هاي قرض الحسنه بانک سپه در مقايسه با ساير بانکها را بالاتر عنوان کرد و گفت: اين روند بايد همچنان با قدرت ادامه پيدا کند.
مدير عامل بانک در ادامه سرانه سپرده هاي بانک به پرسنل را بسيار مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: اين روند بيانگر بهره وري خوب در بانک است.
دکتر قنبري در بخش ديگري از سخنان خود به سياستگذاري تخصيص منابع بانک اشاره کرد و گفت: در حاليکه بانکهاي ديگر رشد تسهيلات را در دو سال گذشته تجربه کردن بانک سپه به منظور بهبود نسبت منابع به مصارف خود به سمت کاهش پرداخت تسهيلات پيش رفت.
وي افزود: نسبت منابع به مصارف بانک که تا پيش از اين به 180 درصد هم رسيده بود با اعمال سياست ياد شده تعديل و به رقم بسيار مناسب 80 درصد رسيده است.
دکتر قنبري گفت: در حال حاضر اين نسبت در بانک شرايطي را به وجود آورده که مي توانيم به راحتي تسهيلات پرداخت کنيم و از منابعمان به نحو احسن استفاده نماييم.
مديرعامل بانک با بيان اينکه در تخصيص منابع و پرداخت تسهيلات بايد اصول کارشناسي و اعتبار سنجي مشتريان را به خوبي رعايت کنيم افزود: نبايد با اهمال کاري شرايطي را به وجود آوريم که مطالبات معوق بانک افزايش پيدا کند.
وي سياست بانک در بخش پرداخت تسهيلات را گرايش به بخشهاي مولداقتصادي عنوان کرد و گفت: سعي کرديم با پرداخت تسهيلات به بخشهاي مولد به ايجاد اشتغال پايدار کمک کنيم.
مديرعامل بانک افزود: مديران ما نبايد خود را تنها مدير جذب منابع بدانند بلکه تجهيز منابع و استفاده بهينه و کارآمد از آن رکن اصلي مديريت و کار در بانک است.
دکتر قنبري در ادامه به روند کاهشي مطالبات معوق اشاره کرد و گفت: مطالبات معوق بانک در سال گذشته بيش از 5/12 درصد کاهش پيدا کرده که بيانگر تلاش قابل توجه همکاران در بخشهاي مختلف است.
مديرعامل بانک با اشاره به مطالبات بانک به بانک مرکزي گفت: با تلاش صورت گرفته کل اين مطالبات پرداخت و جلوي پرداخت جريمه هاي سنگين گرفته شد.
وي در پايان با اشاره به تلاشهاي صورت گرفته در بخش بانکداري الکترونيک افزود: تعداد دستگاه هاي خودپرداز بانک به 1430 مورد رسيده که بيانگر رشد چشمگير در اين بخش است.
دکتر قنبري گفت: با راه اندازي سوييچ جديد امکان گسترش و توسعه اين فعاليت بيش از گذشته فراهم آمده است. /انتهاي پيام/

ديدگاه خود را در مورد اين خبر بنويسيد»
لطفا قسمت نام و متن ديدگاه را به صورت فارسي وارد کنيد.
نظراتي که با حروف لاتين و غيرفارسي نوشته شده باشند تاييد نخواهند شد.
نام شما (اجباري)
آدرس Email (اختياري)
متن ديدگاه (اجباري)
کد امنيتي
تکرار کد بالا
تبليغات