با توجه به حجم زياد اعضاي خبرنامه، لطفا در صورت امکان از آدرس غير از Yahoo استفاده کنيد.
اگر از سرويس Yahoo Mail استفاده مي کنيد، حتما پوشه Spam را مشاهده کنيد. شايد نامه هاي ارسالي توسط خبرنامه «بانک ديتا» به پوشه Bulk ارجاع شوند.

آدرس Email :

ارسال شده در 18 مرداد 1389 - ساعت 10:27 - 847 بازديد

بانک سپه >
دکتر پاشايي فام: راهبرد مشتري مداري بانک سپه بر مبناي اصل برد-برد خواهد بود

به گزارش شبکه مرجع اطلاعات بانکي «بانک ديتا»، دکتر رامين پاشايي فام با صدور بيانيه اي خطاب به همکاران و مشتريان بانک با اشاره به جايگاه و نقش تاثير گذار بانک سپه در تحقق اهداف کلان اقتصادي همکاران، گفت: از اين پس راهبرد بانک در زمينه مديريت ارتباط با مشتري، مبتني بر اصل برد-برد خواهد بود مدير عامل بانک سپه همچنين در پيام خود خواستار بکارگيري تمام امکانات و استفاده از تمام پتانسيلهاي موجود براي رساندن بانک سپه به جايگاه واقعي خود در سيستم بانکي شد.
متن کامل پيام مدير عامل خطاب به همکاران و مشتريان بانک را در ذيل مي خوانيد:
دکتر پاشايي فام در پيام خود آورده است: نقش آفريني تاريخي در راه اعتلاي ميهن عزيزمان ايران اسلامي، افتخار آميز است و اين افتخار بزرگ در زمينه کسب استقلال اقتصادي در حوزه بازار پول، در برهه اي از تاريخ که سلطه بيگانگان به شکلي گسترده و در ابعاد گوناگون، دامنگير کشورمان بود، نصيب بانک سپه شد که به عنوان نخستين بانک ايراني، گام هايي محکم و استوار براي دستيابي به استقلال اقتصادي کشور بردارد.
اکنون بانک سپه به عنوان بانک تجاري بزرگ کشور، با بيش از 85 سال فعاليت در حوزه هاي متنوع بانکي، نه تنها بخش قابل توجهي از بازار پول کشور را به خود اختصاص داده و از اين طريق با تاثيري که بر بخش هاي مختلف اقتصادي کشور داشته، نقش اساسي در نيل به آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايفا نموده است، بلکه با بهره گيري از تجربه گرانسنگ حاصل از سالهاي طولاني فعاليت در اين عرصه و به اتکاي حضور مديران و کارکناني که تعهد و صداقت را همواره سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار داده اند، به دنبال کسب بيشترين ارزش افزوده براي سهامداران و سپرده گذاران است.
وي در بخش ديگري از پيام خود تاکيد کرده است: همانگونه که مديران و کارکنان ديروز، هم اينک در جايگاه بازنشستگان معزز بانک، از موفقيت هاي به دست آورده در زمان اشتغال، به عنوان خاطرات شيرين و به ياد ماندني زندگي شغلي خويش، ياد مي کنند، اکنون چشم اميدشان به کيفيت تصميمات و عملکرد يکايک ماست که سکانداري اين کشتي عظيم را بر عهده داريم. شايسته است، در مقام تقدير و تشکر از آن عزيزاني که تجربه گرانقدر امروز ما، حاصل تلاش هاي بي دريغ و اندوخته هاي ارزشمند ديروز آنهاست، تمام توان خود را بکار گيريم تا بانک سپه را به جايگاهي که سزاوار عنوان نخستين بانک ايراني است، برسانيم.
مديرعامل بانک سپه در ادامه خطاب به کارکنان اين بانک تاکيد مي کند: بي شک تلاش هاي بي شائبه همه شما در گذشته، براي اعتلاي بانک سپه، انکارناپذير و شايسته تقدير است، ليکن گاه برخي از نتايجي که حاصل شده، با انتظاراتي که از پر سابقه ترين بانک ايران مي رود، فاصله فراوان دارد و اين امر تجديد نظر در برخي رويکردها و عملکردها را اجتناب ناپذير مي نمايد. فراموش نکنيم که تغيير، هرگز به معناي ناديده انگاشتن زحمات پيشينيان نيست که اگر نقد ما از گذشته، به انصاف آراسته نباشد، اميد نخواهيم داشت که عملکرد امروز ما مورد نقد منصفانه آيندگان قرار گيرد. تغيير، رکن گريزناپذير زندگي و عامل اساسي تداوم حيات و اعتلاي سازمان هاست. در اين راستا، ضروري است، مسئولين کليه واحدهاي ستادي و اجرايي با همدلي و هماهنگي بيش از پيش، بسترهاي مورد نياز براي ارتقاي جايگاه بانک را فراهم سازند. در اين ميان، لازم است توجه همگي ما به نقشي که مشتريان بانک، مي توانند ايفاگر آن باشند، معطوف گردد. مشتريان به عنوان سرمايه بانک، تأثيري بي بديل در پيشرفت و موفقيت بانک دارند و بديهي است که دستاوردهاي بانک نيز بطور مستقيم در کيفيت ارايه خدمات به مشتريان، موثر بوده و رابطه معناداري بين توفيق روزافزون بانک و رضايت روزافزون مشتريان، وجود خواهد داشت. لذا راهبرد بانک در زمينه مديريت ارتباط با مشتريان، مبتني بر اصل برد- برد خواهد بود.
دکتر پاشايي فام در بخش ديگري از پيام خود خطاب به مشتريان مي آورد: مديريت جديد بانک سپه رويکرد بيشينه سازي منافع مشتريان و بانک را به عنوان راهبرد محوري خود برگزيده است و براي تحقق آن از تمامي ابزارها و امکانات در دسترس، استفاده خواهد نمود. بنابراين به استحضار کليه مشتريان عزيزي که به دلايلي از جمله سياست هاي اعتباري و ارزي بانک در سالهاي اخير، سطح مراودات خود را کاهش داده اند، مي رسانيم که اکنون کليه بخش هاي اعتباري، ارزي و... بانک آمادگي کامل براي ارائه خدمات بانکي را دارا بوده و محدوديتي در اين خصوص در بانک سپه وجود ندارد. به اشخاصي که داراي بدهي معوق به بانک سپه هستند نيز اين اطمينان را مي دهيم که در صورت اهتمام جدي ايشان به بازپرداخت بدهي خود و حفظ تعامل با بانک، متقابلاً بانک در چارچوب ضوابط و مقررات حاکم، نهايت مساعدت و همکاري لازم را معمول خواهد داشت.
لذا از يکايک شما مشتريان گرامي دعوت مي کنيم، با مراجعه به شعب بانک سپه، اين فرصت را براي همکاران ما در شعب فراهم آوريد که با ارائه مطلوب انواع خدمات بانکي، در جلب رضايت شما عزيزان بکوشند، اميد که برآيند تلاش همگي اعضاي خانواده بزرگ بانک سپه، پس از کسب رضايت پروردگار، معطوف به کسب رضايت شما مشتريان ارجمند بانک باشد.
به اميد سرافرازي ايران عزيز، اعتلاي روزافزون شبکه بانکي کشور و ارتقاي بانک سپه به جايگاهي در خور نام نخستين بانک ايراني.
/انتهاي پيام/

ديدگاه خود را در مورد اين خبر بنويسيد»
لطفا قسمت نام و متن ديدگاه را به صورت فارسي وارد کنيد.
نظراتي که با حروف لاتين و غيرفارسي نوشته شده باشند تاييد نخواهند شد.
نام شما (اجباري)
آدرس Email (اختياري)
متن ديدگاه (اجباري)
کد امنيتي
تکرار کد بالا
تبليغات