با توجه به حجم زياد اعضاي خبرنامه، لطفا در صورت امکان از آدرس غير از Yahoo استفاده کنيد.
اگر از سرويس Yahoo Mail استفاده مي کنيد، حتما پوشه Spam را مشاهده کنيد. شايد نامه هاي ارسالي توسط خبرنامه «بانک ديتا» به پوشه Bulk ارجاع شوند.

آدرس Email :

ارسال شده در 19 مرداد 1389 - ساعت 18:58 - 785 بازديد

بانک ملي >
آرشيو اخبار

به گزارش شبکه مرجع اطلاعات بانکي «بانک ديتا»، در اين مراسم که مسئولان اداره امور شعب، معاون برنامه ريزي استانداري همدان و تني چند از مديران بانک ها، مسئولان اجرايي و جمعي از مشتريان بانک ملي حضور داشتند، آقاي لهرابيان رئيس اداره امور شعب طي سخناني با استناد به قرآن کريم، جايگاه قرض الحسنه در دين مبين اسلام را بسيار رفيع دانست و بر ضرورت اهتمام همگان بر اجراي اين سنت حسنه تاکيد کرد.
وي تصريح کرد: سياست گذاري بانک ها به ويژه بانک ملي در جهت فرهنگ سازي و توسعه قرض الحسنه و تعميم يک سوم آن در بدنه جامعه مي باشد و در اين راستا بانک ملي توفيق داشته است در سال 88 از محل سپرده هاي قرض الحسنه بالغ بر 151 ميليارد ريال به عنوان تسهيلات قرض الحسنه به منظور رفع نيازهاي ضروري مردم استان از جمله ازدواج، تامين مسکن و امور درمان در اختيار مردم قرار دهد.
آقاي لهرابيان تصريح کرد: باور داريم که خدمتگزاري به مردم افتخار ماست و اين مهم تنها درسايه اعتماد مردم به بانک ملي محقق شده است.
وي در پايان ارائه مناسب خدمات نوين بانکي به مردم، بهره گيري شعب اين بانک از آخرين تکنولوژي روز دنيا و پيشرفته ترين روش هاي بانکداري را از رويکردهاي مهم بانک ملي اعلام کرد و گفت: مجموعه کارکنان بانک ملي در استان همدان تحقق نامگذاري ارزشمند امسال را با ارائه خدمات بهنگام به مردم در باور خود دارند.
گفتني تقدير از سه تن از کارمندان پر تلاش شعب، برگزاري مسابقه فرهنگي بين حاضران در مراسم و اهداي جوايز از ديگر بخش هاي اين مراسم بود.
 

ديدگاه خود را در مورد اين خبر بنويسيد»
لطفا قسمت نام و متن ديدگاه را به صورت فارسي وارد کنيد.
نظراتي که با حروف لاتين و غيرفارسي نوشته شده باشند تاييد نخواهند شد.
نام شما (اجباري)
آدرس Email (اختياري)
متن ديدگاه (اجباري)
کد امنيتي
تکرار کد بالا
تبليغات