هوش مصنوعی بهعنوان یکی از تحولآفرینترین فناوریهای عصر حاضر، در حال بازتعریف فرآیندهای صنعت بانکداری است. از تحلیل دادههای کلان تا بهبود تجربه مشتریان و افزایش امنیت تراکنشها، این فناوری راه را برای نوآوریهای بیسابقه هموار کرده است. در این شماره از نشریه داخلی بانک ملی ایران، به سراغ مجید ترکمانی، رئیس اداره کل شبکه و زیرساخت بانک ملی ایران رفتیم تا درباره نقش هوش مصنوعی در ارتقای خدمات بانکی و چشمانداز آن در این صنعت گفتوگو کنیم.
سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در همایش سراسری روابط عمومیهای بانک مسکن و شرکتهای تابعه که با محوریت «هوشمندسازی و برنامهمحوری» برگزار شد، نقش روابط عمومی را در ایجاد، حفظ و رشد روابط متقابل بین سازمان و ذینفعان و تحقق اهداف بانک بسیار کلیدی دانست.