درراستای خدمات غیرحضوری و ارتقاء رضایت مشتریان به همت معاونت بین الملل و امور ارزی، سامانه استعلام گواهی تمکن مالی برخط در وبسایت رسمی موسسه اعتباری ملل راهاندازی گردید.
بانک مرکزی «دستورالعمل نحوه صدور کارت ریالی برای گردشگران و سایر اشخاص حقیقی خارجی غیرمقیم» را پس از طرح و تصویب در کمیسیون مقررات و نظارت موسسات اعتباری این بانک، به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
بانک «توسعه تعاون» در راستای پیشبرد برنامه تحول دیجیتال و ارائه خدمات نوین بانکی، پلتفرم جامع و هوشمند “بانکواره” را به عنوان ابزاری برای تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی به صورت غیرحضوری معرفی کرده است
مشتریان بانک کشاورزی می توانند برای پرداخت اقساط تسهیلات خود از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک، علاوه بر کارت بانک کشاورزی از کارت سایر بانک های عضو شتاب نیز استفاده کنند.
همزمان با عبور تعداد سپهر کارتهای فعال بانک صادرات ایران از مرز 28 میلیون کارت، تعداد و مبالغ تراکنش در 4 درگاه از درگاههای بانکداری الکترونیک این بانک با رشد 100 درصدی در اسفند سال قبل مواجه شدند.
هموطنان گرامی و روزهداران عزیز میتوانند با مراجعه به سامانه «فطرآنلاین» بانک صادرات ایران به نشانی nik.bsi.ir به صورت آنلاین و به سادگی فطریه و کفاره روزه خود را پرداخت کنند.
بانک ملی ایران صدور کارت مجازی را برای مشتریان خود امکانپذیر کرده است. این کارتها بهصورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه صادر میشوند و برای تراکنشهای اینترنتی، ازجمله خرید آنلاین و کارتبهکارت، قابل استفاده هستند.
عضو هیات مدیره بانک کارآفرین تاکید کرد: با توجه به موفقیت های ثبت شده بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۳ ، بانک در نظر دارد در سال ۱۴۰۴ با توسعه پلتفرم «هایبانک»، خدمات بانکداری دیجیتال خود را گسترش داده و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان فراهم کند.
بانک ایران زمین با هدف بهبود خدمات دیجیتال و افزایش رضایت مشتریان، سرویس جدیدی به نام «چاپار هوشمند» را راهاندازی کرده است. بر همین اساس کارمزد ارسال پیامکهای بانکی برای مشتریان، از طریق این سرویس متناسب با میزان استفاده آنها از این خدمات محاسبه میشود.